Kommentarer:

1 Marie Carpe Diem:

Vilken soft känsla det är i den här bilden. Mysig.

2 Malin:

Samlingsplats för fåglar - de har de fint där de sitter!

3 Cecilia Artista:

De verkar sitta fint där fåglarna! Det ser ut att vara lite kallt i vattnet så kanske bäst att sitta där de sitter!

4 Camilla - Bilder Av Livets Lust:

..se där, där e måsarna till mina fiskebåtar!

haha

Snyggt....

båtarna låg i en liten fiskehamn i Nesebar/Bulgarien...

5 agnetha:

Hmmm... om du läste under bilden så har jag brutit mot alla regler denna vecka men jag kunde inte låta bli. Hoppas att jag är förlåten.

Själv har du visst också en djurbild dock mycket ärligare o proffsigare än jag.

Ha en bra fortsatt vecka.

6 Photos by Storm:

Så snyggt de sitter där på rad. Måsar fascinerar mig/Lis

7 Pumita:

Vad är det för trapetsövningar som pågår här? Eller är det måsarnas höstkongress?



Neej, inget vettigt får jag sagt efter en tuff arbetsdag. Förlåt! ;)

8 Pysselfarmor:

Ja där sitter de och vilar sina trötta vingar....näbbarna pekar åt samma håll så det är väl någon som håller tal?? ;-)

9 ElStiffo:

Fin bild. Visst har du vinjeterat den?

10 Erik "Semlan":

Jag har använt TiltShift, finns på nätet! Tycker det fungerar bra på bilden. Det där vinjetera vet jag inget om, hmm?

11 Erik "Semlan":

Nu har jag kollat den effekten också. Intressant, jag lär mig nya saker nästan varje dag. :-)

Kommentera här: