Kommentarer:

1 Maria G:

Visst är det så att gult är fint!

Dina bilder är jättefina och härliga!

Ha en fortsatt bra dag!

2 Carina@PocoLoco Creativo:

Den första bilden är min favorit, den visar gult i verkligheten, när människan har lagt sig i.

3 Lasseivomma:

Jag tror att jag förstår vad du menar, och håller fullständigt med.

Kycklingar är så här gulliga och ulliga ett par - tre dagar, sedan växer det ut fjädrar, och då blir det fina höns, jag återkommer med detta.

Tack för din kommentar.

4 Marie Carpe Diem:

Visst är gult fint :-). Ha en fortsatt fin vecka cybervännen.

5 Mad World:

Gult är inte fult!

6 Anneli - A'la Foto:

Gult är det finaste som finns och jag gillar Vildtulpaner! Det är en jättefin bild! :O))



ha en skön kväll!

7 Hero:

Gult är inte fult. Gult är fint! Fina bilder!

8 carina/sinneskatten:

Jag har en hat kärlek till gult och nu bor jag i ett gult hus.

9 Monkan:

Kul med nåt annat än bara blommor på det gula temat, fast en byggnad var ju inte så överraskande i just den här bloggen, eller kanske mer förvånande att det inte var en gul byggkran eller nåt :-) Tänk, mot den himlen.



Ja det gula huset kunde verkligen inte valt en bättre dag att fotas :-) Läckert med det kantiga gula mot den otroliga himlen.

10 ormbunke:

Inte alls tokigt med den gula färgen på vindskivorna. Inte helt vanligt. Snyggt fotat. Anita

11 ormbunke:

Inte alls tokigt med den gula färgen på vindskivorna. Inte helt vanligt. Snyggt fotat. Anita

12 Rantamor-På Näthinnan:

Första bilden var annorlunda i alla foton med gula blommor idag.

Men jag gillade tvåan med tardatulpanerna. Lade nyss upp en blogg där jag macrofotat just en sån idag i min obefintliga trädgård. Fick med en myra också av bara farten.



Ha en fin kväll.

13 Kvasthilda:

Ser att du fått svar på vad din blomma är. Jag hade ingen aning :-)

Min är en vallmo, som de flesta gissat.



Har inte hunnit kika runt då jag jobbat hela dagen men jag förstår av kommentar ovan att de flesta visat blommor idag :-) Jag var TVUNGEN att lägga upp en blomma - bara för att det dröjer ännu en månad innan vi ser några nya... Fast det är klart.. med den här värmen går det väl fort nu.

14 Annelie:

Jag gillar också den första bilden! Fast jag har ingen aning om varför egentligen,den bara gör det... kan det vara formerna? För färgerna är nog inte, då är andra bilden att föredra!

15 Annelie:

Tack för fin kommentar på min blogg!

16 Mariann L:

T o m två gula nyanser på huset! Som bonus blommor.

Kommentera här: