Kommentarer:

1 Monica o Jacob:

Det röda strecket på bild ett kan väl knappast vara busslink;-)

Smörrebröd är gott det.

2 Rantamor-På Näthinnan:

Är det någon som tagit springnota från restaurangen och sprang så att det bara blev ett streck =)



Kul tolkning...eller

3 Henry:

Du var snabb på avtryckaren!

4 Kvasthilda:

Rörigt värre var det ;-) Vi har så ont om roliga vägar här där man kan fotografera billjus i rörelse. Jag har alltid varit barnsligt förtjust i så'na foton.

Jag lägger in en kommentar ikväll om min bild - fast jag lämnade en blänkare hos Susanne o OO.

5 mimmi:

kan det ha varit en cykel som har åkt förbi där :) så såg det ut hos mig när jag hade lång slutar tid på och skulle ta bilder på bilar och sånt som åkte förbi :)

6 Mad World:

Kul bild!

7 Maria G:

Riktigt läcker bild den första!

Det är kul att ta sådana bilder.

Ha en fin kväll!

/Maria

8 Misswhatsit:

I den bilden är det visst rörelse med ljusets hastighet. Eller så har Rantamor rätt.;)

9 Ninnie:

Undrar om det var en cykel som körde förbi...?!

10 Tinkerbell:

Härlig bild!!!

Kommentera här: