Kommentarer:

1 Milla:

Riktigt läskigt, nu for mina tankar iväg. Snyggt fotat, men jag vill inte gissa för mina tankar passar INTE här ;0)

2 Pialotta:

Din diskho, tror jag, men det kan vara vad som helst.. titt in i ett skummande ölglas kanske;-) Hoppas det löser sig med ditt bredband snart:-)

3 mimmi:

Det ser nästan ut som när jag gör i ordning för att fota mina vatten droppar i diskhon :)

kan det vara att du skall diska eller något sånt :)

4 Erik:

Tack för kommentarerna. :-) Nu ska de snart stänga av systemet igen... och elen bryts då och då.

Kanske lite knepigt foto?

Kan tipsa om att man inte vill doppa handen i vätskan, den är het! Det runda, vita blir gyllenbrunt efter en stund. ;-)

5 Monica:

Knepigt var bara förordet men jag gissar på smör i stekpanna;-)Ett tag trodde jag att det var grodparning på G

6 Hasse A:

Morrn, Erik



Pommes frites gryta...

Klart som bläck.



ha de bra.



Hasse A

7 Susanne - i huvudet på en tvåbarnsmorsa:

Svårgissat :) Jag skulle gissat på rom, men sedan såg jag din kommentar, och ändrar mig till samma som Hase A ovan :)

8 Mona:

Tänkte lite på öl först, men såg din kommentar och då måste det vara en het olja och frityrsmet.

9 Ladyinblue:

Tänkte också på grodyngel

10 LEna Norgren:

Urläcker bild men det går inte att gissa...trodde ett tag på diskhon men gisar på hett socker.

Vansinnigt vacker bild vad det än är!!!!

11 Hasse A:

Morrn Erik.



Var hämtar man priset?



Ha de bra.



Hasse A

Kommentera här: