Gissa vad, del två.

Ordlös onsdag hade temat gissa vad igår. Enklast att bara visa upp svaret på min bild, så...

 

            

                                         
Helt klart en bra present mina barn skaffade. Min son gillar att göra "chicken nuggets" hemma, blir bättre än på hamburgerstället är hans eget betyg. Vi håller med. Det finns bara en hake, att den ska diskas efteråt. Olja blir så oljigt.

Så nu vet alla som gissade (som bloggkompisen Hasse som så tvärsäkert gissade rätt efter min ledtråd) det rätta svaret. Bara kul att ni gissade. Hoppas snart OO får sådan där smidig Mr Linky som den tidigare haft och som många använder. När jag klickar på bidrag hamnar jag ofta till bloggarens informationssida och måste därifrån klicka till själva bloggen och sedan finna inlägget. Klart omständigt vilket jag inte gillar, så hoppas på snar förändring. Jag gillar att kommentera, men det finns gränser! Villa bara berätta det Susanne. :-)
Nu gick jag in till Susanne och kollade, hon har ändrat till Linky, hurra!

Erik

Kommentarer:

1 Susanne - i huvudet på en tvåbarnsmorsa:

Jepp, från och med nu kommer varje OO ha en Mr Linky - så att vi lätt kan kika in hos varandra. Och de som inte länkar till OO, utan något annat, tas bort och får ett meddelande av mig att de ska lägga in rätt länk :)

Kommentera här: