Kommentarer:

1 Monica:

Kan inte låta bli att fundera på vad det är för fågel för det är väl inget UFO;-)

Fint är det stadshuset.

2 Anonym:

stackrs ensamma fågel^^

3 Emma:

Fin bild :) Vecka nio är lite blä dock...

4 Pumita:

Det är verkligen grått i Sthlm idag men tur att man är gjord av segt virke och har gott om finsk sisu så det är bara att bryta ihop och komma igen! Tre klyschor i samma mening, det måste vara rekord. Om inte det är desperat så säg... Nu kan det bara bli bättre! =)

5 Cecilia Artista:

Grått, grått är det i Stockholm.

Jag talade i går med en av mina söner som bor på Söder. Han tyckte ändå att det var OK, ca 0gr.

Men våren kommer väl så småningom!

6 mimmi:

Det ser nästan ut som hos mig ...men bara nästan .. för här kan man inte se så långt för all snö som bara rasar ner från himlen :) en väldig vacker bild och vad är det jag ser !! du har ju fångat ett ufo också ;)

7 Della:

Grått och ganska oinspirerande väder just nu. Jag skulle gärna se att det töade snabbt och allt ersattes av grönt och vår och sol. Önsketänkande...

8 annette:

En byggnad jag tycker är så vacker vare sig det är grått eller blått som omger den!



Ha det gott!



annette

9 Ninnie:

Mmm, grått och vitt...och grått. En bild som säger att vi behöver ha sol, sol, sol nu! Men den kommer väl, det är väl slut på vintern nu. Eller?

Kommentera här: