Kommentarer:

1 Pumita:

Jag blir smått förvirrad när jag ser dina bilder... Vad är upp och vad är ner egentligen? =)



Ville bara göra dig uppmärksam på att Gula sidorna... nej, jag menar att du länkar till OO hos Mimo.

2 Erik "Semlan":

Så galet fel, har missat detta förut. Klantigt. Men du ska ha tack för att du uppmärksammade mig på missen Pumita! :-) Förklara lite, vänt och rättvänt, hjälper det?

3 Tinkerbell:

Det var en härlig bild ...

Den gillar jag!!!

Ha det gott!!!

4 Pumita:

Jag minns inte hur många gånger jag själv har länkat fel på olika bloggar så jag blev lite glad (inte skadeglad!) att andra också lyckas med det. ;) Det är knepigt när den gamla länkningen hänger kvar. Det är så lätt att glömma bort att ändra.



Jo, det förstod jag. Skulle bara göra mig till... Skönt att inte ha fötterna så stadigt på marken jämnt.



5 Rajson:

Visst blir man lite snurrig här.

Men för mig känns den undre bilden "rätt".

Snyggt!

6 annami:

Vackert!!

Kommentera här: