Kommentarer:

1 anjoe:

Fint bidrag til denne uges tema, og så er skorstenene tilsyneladende politisk korrekte i disse tider, hvor rygning er lagt for had :-D

2 Solvarma Irene:

Hej!



Snygg och "ren" bild. Skorstenarna som annars inte är så vackra blir riktigt fina mot den klarblå himmelen.



Må gott, önskar Irene

3 Misswhatsit:

Klockrent till temat och stilrent! Snyggt fotat.:)

4 Len@:

Snyggt Fotat.... :)

5 Photos by Storm:

Fint med de tre raka skorstenarna och den blåa himlen som bakgrund. Säg inte att ni har sol nu igen? Varför regnar det bara i den här delen av landet? Jag är less. "Mina" hus kallas just tripp, trapp, trull men bilden är tagen i höstas. Ha det bra/Lis

6 Misswhatsit:

Tack för kommentaren.

Stegen i min OO är en pall från IKEA, (heter dock inte Billy).:)

Älvorna har jag fotat från en bok som heter, "Folktro och Mat i Skelleftebygden."

Man tager vad man haver....

Ha en bra kväll!

7 Helena Kulle:

Klockren tolkning..!

Den nya iphonen den är absolut en vill-ha-grej, hoppas jag får råd att sätta tänderna i den en vacker dag, misstänker den kan bli ganska dyr..

Ha en fortsatt bra vecka.

/Helena

8 Mariann L:

Den var annorlunda. Kul!

9 Bosse:

Kanonbild!

Kommentera här: