Kommentarer:

1 Anni:

Ja det var minsann luddigt värre - vilken skön stämning du fick fram där!

2 Ann-Mari:

För mig är ludd mest de onamngivna hårtussarna som svävar omkring i huset (katter o hund)...men detta luddiga är så vackert att jag gärna hade det på väggen! Fint!

3 ElinsPhoto:

Härlig stämning i fotografiet, väldigt fint!

4 Tove:

Underbar tolkning! Vackert som en tavla!

5 Monica o Jacob:

Du är ju riktigt konstnärlig ju, snyggt

Ha en skön onsdag;-)

6 Johanna (en liten paus):

WOW -riktigt fint foto!!!

Ha en bra dag!

7 Lasseivomma:

Konstnärligt luddigt, absolut som en tavla....Snyggt

8 Rantamor-På Näthinnan:

Men jädrans nu blev jag ju båt/fiske sugen av att se din luddiga båtbild.

Äntligen på hemväg.

Sitter bak i husbilen å bloggar har nyss lämnat Piteå (hur gör man d på teckenspråk).

Vi har varit på resa SÅÅÅ länge utan att ha något nät att koppla upp mig på.

Rest genom hela Finland utan att förstå ett ord....å d ska va mitt hemland....

Nja jag förstod ju vad dom pratade i Österbotten iallafall.....



Ha d gott.

9 Agneta:

Vilken fin bild du fick fram med luddigheten!

10 Misswhatsit:

Ett mycket vackert och absolut luddigt foto.:)

11 Solvarma Irene:

Hej!



Snygg bild med lite romantisk touch.



Må gott, önskar Irene

12 Erik "Semlan":

Tack för kommentarerna och det är skojigt att ni gillade mitt bearbetade foto från Vinterviken. :-) Ska försöka hinna med att titta in hos er. Men det är mycke´ nu...

Kommentera här: