Lekande, lek.

Tisdagstema vill se lek. Sluta leka gör vi nog aldrig eller hur?  
Bidrar med ung lek och även en slags festlig lek, mer vuxen (?) när studenttiden just håller på att ta slut och flakåkande och fest fördröjer alla de där avskeden som alla vet kommer. Några vänner från studenttiden kan bli kvar, men många faller i glömska.  






Så har vi ju den stora leken, kärleken! :-) 
(Men den fina leken tycker jag tjatas sönder just nu med Love Stockholm 2010 och i media med tanke på Kronprinsessan Victorias bröllop.)


Andra lekande foton här!

Erik

Kommentarer:

1 Menageriet:

Här leker livet verkligen. Kul!

2 Carina - inspirera:

Härliga lekar...

Mycket lek blir det just den här tiden - vid skolavslutning och andra avslutningar!

Ha en trevlig tisdag.

Kramen.

3 Monica o Jacob:

Kul när livet leker, du har så rätt om den andra leken men svenska medier tjatar sönder det mesta dom får tag i:-(

Ha det bra i solskenet;-)

4 Helena Kulle:

Man blir aldrig för vuxen för att leka, vägra vara vuxen :)

Ha en fin dag.

Helena

5 Pialotta:

Du har samma tankar som jag och mannen, om Kärleken som pågår i snart varje TV-kanal och i Stockholm så klart.. det tjatas sönder och förstör i stället tillfället.

lek i studentider det hör till.. mitt barnbarn tar studenten på fredag.. stor dag:)

Härliga bilder .. låt ungdomen blomma.

Ha de gott.. fast här skiner in te solen.. gör kanske hos dig?

6 Photos by Storm:

Åh, studenter i alla dess former gör mig glad. Det är en lycka att se ungdomars glädje (oj, vad jag känner mig gammal helt plötsligt).

Förstår att ni som bor i Stockholm inte kan värja er när det gäller bröllopsförberedelserna. Det är ingen måtta och jag förstår inte att det kan sändas i flera tv-kanaler varje kväll. Kungahus i alla tider och i alla länder. Nåväl, vi som bor en bit ifrån kan ju välja att stänga av tv:n. Ha det gott/Lis

7 Ingalill:

Härliga bilder :)

8 Lasseivomma:

Kul bilder, och jag hoppas att du gillar bröllopet, jag får nog, redan på mitt avstånd. Studenter tycker jag mig ha mera gemensamt med, var det 2 eller 3 år sedan....

9 Pumita:

Hehe, vilken häftig peruk! Den tredje leken börjar jag tröttna på...

10 Anneli - A'la Foto:

Ja den stora leken kommer här på fredag...då ska jag ut och fota utspring och glädje! :O)))



ha en fin kväll!

11 Annelie:

Jaaa, skojar du? Det tjatas så otroligt om det där bröllopet, man hinner tröttna lååååångt innan det är här.....

Härliga bilder!

12 Beppan:

Vilken tur att vi aldrig slutar leka!

Härliga bilder du bjuder på!

13 Nukke:

Båda bilderna är sådana att det är trevligt att minnas dom sen efter några år att vad som hände då !

Kommentera här: