Sommaraktivitet.

Sinneskatten med Tema fredag vill se vad vi gör på semestern. Hmm, just nu har jag bara korta "helgsemestrar", på vardagarna jobbar jag. Jag vet att många har semester nu i juli, Sinneskatten är en av många. Bara "lyfta på hatten" och säga grattis, med tanke på högtrycket just nu! Stanna ett tag ska det göra också. Fast mitt sovrum är oooolidligt varmt på nätterna, svårt få ner temperaturen under natten. Tror inte jag är ensam om detta "problem". Men frånvaron av semester hindrar mig inte från sommaraktiviteter. Tycker den här under tillhör de riktigt mysiga en skön och lagom varm sommarkväll. Ta vara på dig och njut.


En skön sommarkväll med den man älskar, finns det något bättre?

(Får tillägga att jag själv inte är med på fotot och inte har speciellt mycket med det unga paret att göra, men det är ju inte så svårt att tänka sig som en av dem eller hur? Otaliga härliga sommarminnen poppar upp och fortfarande minns jag en del sommarförälskelser starkt, förvånande starkt...)


Andra sommaraktiviteter här!
Erik

Kommentarer:

1 Mona:

Din länk under Tema Fredag visar fel, men jag hittade dig via Fredagsfärger. Sommaren är förälskelsen tid. Hoppas dom hade tid att titta på den vackra utsikten också.

2 skogsfrun på dal:

Ja...hm det var då det;-) Härlig bild med den utsikten också.

3 Jah Hollis:

Fin bild och det är väl på kvällarna man orkar med något extra i värmen. Även om det sedan kan kännas lite väl varmt när man ska sova.

4 Lilith:

Underbara sommar

5 Photos by Storm:

Perfekt plats att tillbringa kvällarna på just nu/lis

6 Tinkerbell:

Ja, sommaren är en härlig tid ...

7 Pialotta:

Härligt med sommarförälskelse .. visst minns man .. det var i Juli just vid denna tid jag träffade min stora Kärlek.. mina barns pappa..

Foto som är himla käckt .. jag vågar knappast mig på att fota människor så där.. men du känner kanske paret på bild? :)

Ha de gott.. visst tusan är det hett.. bävar för natten.. här är det 22 grader nu och kl. är 22.30. Var 32 grader här idag.

8 Rantamor-På Näthinnan:

Hej på dig du...undrarde just om du ha kollat mina fiskebloggar ???? Du var ju fiskeintresserad juh.

Vilken kärleksbild du lagt upp....ser mysigt ut och naturligtvis är det ju du vad du än skriver hahaha.



Ha d gott i värmen här biter mygg stora som svalor...

9 Rantamor-På Näthinnan:

Ja just d vi har varit i fjällen å fiskat i två å enhalv vecka nu.

Borgafjäll.



Tjingeling

10 Erik "Semlan":

Tack för kommentarerna. :-)

Skönt med värmen!

Ja, utom i sovrummet på nätterna. Balkongen blir snart mitt sovrum om denna tropiska värme fortsätter. ;-)

Kommentera här: