Färger i Liljeholmen

                                         
Mer färger, den här veckan grön och brun. Grönt finns det gott om, en del av det gröna börjar bli både brunt och gult på grund av vattenbristen när detta högtryck pågått i flera veckor nu. Det utlovas regn till kvällen/natten. Tidigare nederbördsprognoser har slagit fel, få se om det kommer vatten denna gång? Av de olika foton jag tog igår väljer jag detta.


Stationshuset har både träbrunt och så grönt i sig. En helt annan grön nyans än trädets.



Andra fredagsfärgsbidrag här,

Erik

Kommentarer:

1 cat:

Och så är ju människorna i bilden ganska solbruna också :)

Hästen hos mig var helt otroligt blank och fin. Den riktigt skimrade i solen.

2 Solvarma Irene:

Hej!



Ja där har du färgerna, snyggt jobbat.



När jag ser tjejerna i förgrunden kommer jag att tänka på Helan och Halvan av någon outgrundlig anledning =)



Må gott, önskar Irene



http://solvarm-tillbakaigteborg.blogspot.com/

3 ASSA:

Morsomt Bilde! Særlig de to jentene i forgrunnen ;) og så er de sommerbrune også;)

4 Nukke:

Solbruna människor som säkert runt Scandinavia på den här sommar. Träden ger skugga och gör staden lite mjukare liksom parken. Och ny skall vi bara vänta på följande Fototriss sen på augusti. Men innan det kan man inprovisera och besöka bloggar ändå because it just is fun ! :)

5 Rimkogeren - DK:

Grønt træ og brune pigeben, dejlig kombination - Tak for din kommentar :-)

6 Jah Hollis:

Ja, de brunbrända benen kan man väl inte undgå att nämna. :-)

7 Pysselfarmor:

Hmmmm....det var en lösning det som heter duga på fredagsfärgerna!

Kommentera här: