Kommentarer:

1 Cecilia Artista:

Är det dansbandsmusik eller? Inte min favorit. Men killarna verkar fokuserade och spelar säkert bra!

2 foto CHIP:

Det ser inte ut som om de spelar en glad låt - blir nyfiken på vad de spelar :)



http://foto.rudenius.se/post/2010/07/26/Bildligt-talat-Holloko.aspx

3 Erik "Semlan":

Inte dansband direkt... Två trubadurer på bilden. Bisterheten hänger kanske ihop med stundens allvar? Låten "Möte med Cornelis" är precis färdigsjungen. Håkan Steijen till vänster. Väldigt hög medelålder bland YTF-medlemmarna. En förening som verkar ha problem med tillväxten, om man uttrycker sig så.

4 Solvarma Irene:

Hej!



En härlig bild med lite action men ändå action, roligare att se på än alla dessa blommor, vad gäller blommor så är jag dock en som visar dem.



Må gott, önskar Irene

5 Kvasthilda:

Ser ju att de är mellan låtar - eller på väg. Killen med gitarren kikar i sitt nothäfte - eller spellistan kanske? Dragspelare ser alltid ut sådär. Tittar lite i fjärran :)



Min bild är en vy över Torneträsk o fotot är taget vid 1.40 på natten. Färgen på himlen varierade enormt, beroende på vilket håll man vände blicken. Österut var den rosa. Jag har postat två bilder av den rosa himlen - o en till på väg om några dagar, men himlen var även knallandes guldgul (nordväst när solen steg) och lila (västerut).



6 agnetha:

Här var det tjo och tjim!! Synd att det inte var ljud, eller föresten kanske tur. Gillar inte denna typ av musik.Men kul bild. Det är mina barnbarn Erik o Maya som är på min Bildligt talande bild.Maya var så stolt över sin lillebror just då. Nu är han nästan 2 år och mera till besvär för henne. Men visst finns syskonkärleken kvar men nu i andra former.

7 Pumita:

Här var det full koncentration! Om det är dansband som spelas vill jag inte ha med ljud men annars vore det kul att höra lite iaf. Är det lokala förmågor som uppträder? Hoppas att de inte är kända för jag känner inte igen dem i vilket fall. =)

8 Pumita:

Och så kunde jag ha läst kommentaren förstås. :/

9 Pialotta:

Trevlig, gemytlig, folklig bild Erik.. min pappa spelade dragspel.. minnen:)



Så här ser det ut i html-koden i min stilmall där jag ändrat bredden till 1000.



#wrapper {

text-align: left;

width: 1000px;

position:relative;

margin:0px auto;

padding: 0px 10px 10px;

vertical-align: top;

}



Här hittar du beskrivning till headern.



http://www.designadinblogg.se/lagg-till-en-egen-bild-som-header/



Ha de...

10 Erik "Semlan":

Åh, tack för kommentarerna.

Det blir mycket pyssel under helgen Pialotta. :-)

Ha, ha, det gör inget Pumita.

Bra iakttagelse Kvasthilda, visst stirrar dragspelare ofta tomt ut i fjärran. Vad hör de som vi inte hög?

Tjaa, ikväll kanske jag hinner kika runt hos er alla. (Men jag lovar inget, fint väder ute)

Kommentera här: