Gjort en liten test

Lång förklaring bakom detta, men snubblade/hamnade på en test på nätet där jag fick detta resultat. Kan inte riktigt hålla med om allt smicker och tycker några påståenden är direkt fel. Men roligt med karriärer som skulle passa, fast präst har jag aldrig själv sett som en karriärsväg!
Du svarar på en del påståenden och frågor och så kommer ditt resultat. Inga personliga uppgifter behöver lämnas, du förbinder dig inte vid något. Jag blev nästan misstänksam över att det INTE var något bök och krångel med testen.
Varför inte prova/testa dig själv?

Ett foto som skulle kunna vara med i veckans fönster...


Gammal tavla över Stockholm utanför en samlingslokal, fönster syns som reflektion.

Ikväll börjar Melodifestivaltävlingarna. Då har vi skojig lördagsunderhållning i över en månad framöver! Fast jag undrar vad Dolph Lundgren kan tillföra.

Avslutar med en Stenmark som passar bra just nu. Många tappade vantar och handskar just nu...



Erik

Kommentarer:

1 Hasse A:

Morrn Erik



Den tavlan har jag en svag aning att den fanns i plugget på 40-50-talet.

Det fanns planscher över det mesta....



Hade bra och god helg.



Hasse A

2 Soffy:

Haha, den Stenmarkaren är så bra! Jag gjorde testet...och vad står det som första yrke om inte lärare - vilket jag är :)

3 El Stiffo:

Testet var lika kul som att gå till jobbet imorgon. Om min blivande arbetsgivare ser detta svar så får jag inte jobbet, ha-ha-haa...

Kommentera här: