Fototriss 82 - Känsla

                                 


Jag biter mig själv i läppen och håller mig till rubrikens känsla istället för det Helena skriver om trissen i själva texten. Tänk om jag kunde ta kontakt med Fredrik Lindström och fråga honom om orden känsla och känslor, själv tycker jag det är skillnad på de två. Äsch, här är min tolkning. ;-)


Foto ett: Evighet.


Foto två: Oändlighet och känslan av att vara liten.


Foto tre: Stillhet och sinnesfrid.


Finns många andra tolkningar här, 
Erik

Kommentarer:

1 Photos by Storm:

Din rubrik på den tredje stämmer på alla dina bilder. Jag gillar den sista som är SVENSK SOMMAR när den är som bäst/Lis

2 Rantamor:

Ååååå va vackert och DET vakar av fisk på sista fotot, måste bara dit......

3 Camilla- Bilder Av Livets Lust:

Underbara känslor i alla dina foton...

men den som får mig att piggna till lite extra är nog den sista....

svensk sommar känsla!

Längtar.....

4 Ditt och Datt (Menageriet):

Fin tolkning och fina bilder!

Speciellt den sista. Eja vore vi där!

Ha det gott!

5 ALiCE med ICE:

Alla bilder passade bra ihop till det du skrivit under dem. Mittersta bilden var cool!

6 Marie Carpe Diem:

Fantastiskt fin tolkning av känsla.

7 Inger Maryissa:

Jätte-vackra foton !

Det med molnen som speglar sig i vattnet är helt underbart.

Ha en fin fortsatt kväll

8 Helena Kulle:

fin triss, den sista var helt underbar, så lugnt och skönt, alldeles stilla. Ligga och tugga på ett grässtrå och bara vara..

Önskar dej en mysig alla hjärtansdag.

/Helena

9 Jah Hollis:

Som jag själv vågar mig på att konstatera i mitt bidrag så har väl nästan alla ord flera betydelser och kan tolkas lite olika.

Jag gillar din tolkning och dina bilder.

10 Cecilia Artista:

Härlig triss med naturbilder. Den sista blir dagens favorit - så vacker!

11 Hedwig:

Så vackra bilder med mycket känsla. Solnegångar i havet är magiska, synd att jag bara har chansen att uppleva det när jag besöker syrran nere i Skåne.

12 Marie-Louise:

Stora känslor, vackra foton, underbar triss. Ha en bra dag.

13 Karolina:

Satt oxå o funderade på olikheterna i de två orden. Tycker din tolkning klockren

14 Fia:

Väldigt vackra bilder! Alla tre väcker känslor och förmedlar en stämning. Den första blir min absoluta favorit, den är sanslöst vacker.

15 Kerstin:

Kanonfin triss. Härlig känsla i alla tre och jag blir tokkär i den första men älskar den sista. Så otroligt vackert.

Ha en fin måndag.

16 Erik:

Åh, tack för alla positiva kommentarer. Jättekul!

17 malin:

sista bilden är smått magisk!

18 ALiCE med ICE:

Tackar så mycket för kommentaren!!

Ang. den s k referensen till Beatles så brukar jag just skriva en strof ur en låt i slutet av blogginlägg, därav denna härliga låt...

Och hur man ser på en häst att den är glad? Haha, då har den öronen framåt och är allmänt positiv helt enkelt :) Och japp, remmarna framför ögonen är tillför att skydda ögonen från sommarens plågoandar. Ha en bra vecka!

19 P.K:

Den sista bilden gör en stum av beundran. En riktigt locka-till-sig-sommarturister-bild..

20 Jenny:

Den mittersta!!!

Satt och stirrade länge på den och nästan "hörde" signaturen till "Den onde, den gode och den fule..."



Även dom andra bilderna var jättefina!

//Jenny

Kommentera här: