Kommentarer:

1 The one and only Nettan:

Riktigt vackert. Snyggt med den vita masten som man inte riktgt kan skönja om den är snöklädd. Kan känna snålblåsten som drar in över vattnet.



Ha en bra dag / Nettan

2 Carpe Diem:

Lika vackert vår, sommar, höst som vinter. Min stolta stad ;-)

3 LissenTo:

Vackert med ett vitt Stockholm.



Ha det gott.//Lissen

4 Ann-Mari:

Vad fint den ståtliga farkosten passar in i vinterlandskapet! Vacker komposition!

5 Pialotta:

Ståtlig båt mot det vita landskapet:) Hoppas du är frisk nu .. här finns det en man som inte blir av med sin förkylning, men nu är han på jobbet ändå.. så kan det gå:)

6 Anni:

Stockholm i mitt hjärta...

7 Inger Maryissa:

Ja, idag har de varit snöoväder igen

som ställt till med en hel del problem

så det har varit skönt att vara hemma och hålla min nya dator sällskap :-)

och utforska den mera

ha det så gott

8 Inger Maryissa:

Ps. försökte lägga till din blogg i min Rss-läsare men det gick inte utan jag fick ett meddelande att det var fel på feed-koden

försöker igen senare

9 Fia:

Vackert! Man tröttnar aldrig på att promenera längs kajerna.

Kommentera här: