Kommentarer:

1 Agneta:

Det dubbla inlägget får jag får skylla på att jag är trött ;-)



Du har alltid så spännande bilder från de mest konstiga ställen. Man vet aldrig vad man hittar hos dig :D

2 carina/sinneskatten:

Nu kan det vara ganska kallt att ha sitt arbete ute, tur de finns.

Visst har du rätt ang min bild, från saluhallen i Colmar i Frankrike.

3 Cecilia Artista:

Kallt med utearbete nu!

Men det är säkert ett arbete som behövs!

4 Susanne:

Jag har massor att sopsortera. Måste åka nån dag före julhelgen då det ofta blir massor av papper och kartonger...

5 Pumita:

Mycket skräp blir det! Kom att tänka på alla julpaket och hur mycket papper det blir som ska slängas... oj, nu känner jag mig som en glädjedödare för visst är vackert inslagda paket en fröjd för ögat. Nåja, med måtta så...

6 Pysselfarmor:

Har du blivit så pass frisk att du har röjning innan julen ??



Tack för kommentaren hos mig och koltrasten var inte alls på lyset...han satt och åt på nedfallna äpplen.



ha en bra tisdag

Kommentera här: