Kommentarer:

1 Helena Kulle:

Japp, man ska alltid ha sin kamera med sig, härftig bild.

Gillar att man bara ser benen på kvinnan och sen ballongerna, en ballongfoting :)

Ha en fin dag.

/Helena

2 Viola:

Vilket kul foto i rosa du bjuder på=) Man blir så glad.Kul!



ha en bra dag ( när den kommer) / Viola

3 Lasseivomma:

Vilken tur, och vilket roligt kort på temat. Hon gillade tydligen rosa den damen. Påpassligt fångat.

4 Monica o Jacob:

Ser farligt ut, hon är väl inte på väg att lyfta;-)

Bra bild till temat.

5 LissenTo:

Tur du hade kameran i fickan. blev en kul bild.



Framför barnen, slutade stenväggen, därför beskar jag bilden där. rätt eller fel, det är svårt att veta?



Ha en skön tisdag. //Lissen

6 Pialotta:

Jo men visst Erik är det fint att ha kameran till hands på stadens gator.. Tur du hade att de här ballongerna gick framför dig:) Kul bild helt enkel.. en bild jag blir glad av.. Ha de bäst:)

7 foto CHIP - Birgitta:

Hon borde ju lyfta med alla dessa rosa balonger ;)

Härlig bild på temat!



http://foto.rudenius.se/post/2010/08/10/Tisdagstema-Rosa.aspx

8 Cumulunimbus:

Underbar bild! Får hoppas att hennes stundande kalas blev precis lika bra som ditt i smyg tagna foto... :)

9 Johanna (en liten paus):

Helt underbar bild - du har ju verkligen fångat rosa helt perfekt - undra vart alla dessa ballonger skulle??

Ha en fin dag!

10 Solvarma Irene:

Hej!



Snygg assessor, rosa ballonger. Kul bild.



Må gott, önskar Irene

11 Maboe:

Ja et kult bilde!

Takk for kommentaren, bildet er tatt i Nicaragua.

12 Carina - inspirera:

Vilken kul tolkning! Undrar var hon ska med alla ballongerna?

Ha en fortsatt bra tisdag.

Kramen.

13 MadWorld:

Rolig bild. Undrar vad hon ska med alla dem till?

14 Mia:

Oj!! Ja, nog var dom rosa, alltid!!! Härligt L

15 Klimakteriehäxanxan:

Väldigt rosa!

16 ElStiffo:

Trevligt värre.

17 Misswhatsit:

Sannerligen en rosa uppenbarelse.:) En rolig bild dessutom.:)

18 Vocalissa:

En sådan tur att du fick fram kameran så att du kunde bjuda oss på denna festliga bild!

19 Gunsside:

Så heldig med foto, lekkert rosa bidrag ;)

20 Pumita:

Underbara ballonger! Min favoritbild! Fast jag inte gillar rosa överdrivet mycket... =)

21 Monkan:

Ballonger med ben :-) Perfekt bild på temat, ja det är klart man alltid ska ha kameran med sig!

22 Kerstin:

Jag är extremt dålig på att ha den lilla kameran med mig, men jag ser ju nu att det är nåt jag måste ändra på. Det här är en kanonbra bild, kul att bara benen syns på henne. :)

Ang. bokstavsstatyn i Skulpturparken, så vet jag faktiskt inte om den kommer att vara permanent eller om den bara står där i sommar. Vi kan hoppas att den blir kvar, för det är nog det bästa konstverket i hela parken.

Ha en fin kväll, Erik.

23 Mona:

Otroligt att du lyckades fånga någon med en hel bunt rosa ballonger! Undra om det är möhippa på gång? Jag har också tänkt att jag alltid ska ha lilla kameran med mig, men det stupar alltid på att batterierna inte är laddade...

Kommentera här: