Njuta av livet.

Vilken skön sommar vi haft. Många tillfällen att njuta av livet, i alla fall om man gillar solen. Har vi tur och det har vi väl (?) så kan det bli några sköna veckor till innan sommaren övergår i höst. Mörkret har börjat komma på kvällarna, men jag tar gärna lite mer sommar, njuter lite mer. Det vore väl skönt eller hur?


Det har blivit många fikapauser på många uteserveringar denna sommar. Härligt!


Det är Sinneskatten som i Tema fredag vill se foton på "njut av livet". 


En fest förgyller en solig kväll med trevligt sällskap, god mat och så lite dricka.

Grillarna har använts flitigt denna sommar! Det har blivit sköna sommardopp från Sjöberget på kvällarna, i fjol blev det inte ett enda. Det har varit lätt att njuta av livet denna sommar.



Andra njutningsbilder här!  
Erik

Kommentarer:

1 Pialotta:

Absolut har det varit en massa trevligt i sommar Erik.. njutit har man och i glada vänners lag, blir det ännu bättre:) Fina cafébilder:) Ha de..

2 Maria G:

Denna sommar har varit en enda lång njutning, och det får gärna vara sommar ett tag till :)

Härliga bilder!

Ha en bra dag!

3 Jah Hollis:

Det är bara att instämma. Dina bilder talar för sig själva.

4 Misswhatsit:

Härliga bilder som verkligen illustrerar en njutbar sommar. Man får verkligen vara nöjd!

Ha en bra fredag!

5 Monica o Jacob:

Är det lagom varmt(33 är lite för mycket)så är det ju helt ljuvligt med sommar och vänner.Någon fyller år på bild två ser det ut som, riktigt trevlig bild med glimten i ögat.

Jag gillar hösten med hög och klar luft och alla vackra färger som jag ska fota med nya kameran;-)

Ha en skön helg;-)

6 Rantamor-På Näthinnan:

Ja i sommar har man verkligen njutit utav värme å bad. Men ska jag vara ärlig har jag bara badat i fjällsjöar och d mest för att jag varit så svattig och skitig, så champo å tvål har fått följa med.

Å jädrans kallt...d var så att torvan kröp upp på ryggen ju längre ut jag kom i sjön...hahaha

Klart man badar näck i fjällen....kan ju lura fram nån fiskare som vi inte sett på flera dagar..hehe



Härliga njutbilder som bara du varit med om...



Ha en finfin fredag...å njut.

7 Anni:

Flera sol- och grillkvällar åt folket!

8 ElStiffo:

Bild två för den är nära.

9 Fia:

Det verkar ju ganska lovande för en sväng till med varma dagar.

10 Pumita:

Den här sommaren, dess ljus och glädjeämnen, räcker långt in på hösten... förhoppningsvis fram till jul och sedan är det ljust snart igen. :)



P.S. Du har rätt, jag försöker hitta annorlunda vinklingar på fototeman... inte för att göra mig till utan för att jag vill hitta "det oväntade" och kanske överraska, tänka i nya banor (i bästa fall). Det finns säkert de som tycker att det är konstigt men det kan jag bjuda på. :)

Kommentera här: