Kommentarer:

1 Pialotta:

... men vad är detta Erik? Någon form av sopkontiner eller?

2 Pysselfarmor:

Ha ha någon har tagit fel å försökt stoppa denna stam i återvinning för glas eller så är det någon som är skitsur på allt skräp som blivit där...eller...eller..??

Hur som är bilden jätterolig - skapar funderingar.

3 Pumita:

Haha, undrar hur länge de försökte! ;D

Fast nästa tanke är: Varför ska man slänga bort stocken? Hur tänkte de? Herrens vägar äro outgrundliga.

4 Ninnie:

Haha, jaa, det här gick ju inte så bra...

5 ElStiffo:

Take me to your leader !

6 Hasse A:

Morrn.



Det står "tydligt" inga pinnar i lådan......



Kul bild.



ha de bra.



Hasse A

7 tina:

fin blogg:)

kolla gärna in min me:P

8 eroooticaaa:

Hej! Kolla gärna in min sex & kärleksblogg. Det kan ju vara kul med något annorlunda, roligt och lärorikt:)

Där skriver jag verkligen om allt, och jag har en massa kategorier som för henne/honom, mellan våra lakan, gästbloggare, sexnoveller, kontakta mig, veckans sexställningar, sextips, och massa mer:)

9 Erik:

Det smyger sig in mystiska kommentarer ibland. :-)

Tack för kommentarerna rörande mitt bidrag!

Kommentera här: