Kommentarer:

1 Mad World:

Verkligen passande till temat. Snyggt.

2 Photo By Manka:

Här var det både hus och bilar som var gammalt och ungt, snyggt fångat.



Ha en bra dag.



/Magnus

3 Monica o Jacob:

Dom kunde bygga snygga hus förr i tiden, inga skokartonger där inte.Vem ville inte ha en Amazon, lite spirande vår har du fått med också

snyggt;-)

4 Lasseivomma:

Snyggt bidrag, dubbelträff skulle man väl kunna säga.

Bra jobbat.

5 LissenTo:

Vet var jag skulle välja att bo :-) (Om man fick välja, förstås).

Ha det gott. //Lissen

6 Pialotta:

Gamla hus och nya, både hus och bilar.. en bra tolkning som säjer mer än ord;) Tack för dina alltid så fina kommentarer hos mig, du beskriver verkligen med ord din känsla:)

Ha de gott/Pialotta

7 Helena Kulle:

Dubbeltolkning, två tolkningar i samma bild, häftigt, smart :)

Ha en fin onsdag..

Helena

8 Rantamor-På Näthinnan:

Ja där ska du allt ha en klapp på axeln av att du fotot huvudena på spiken.

Har du bara väntat på detta fototema ??? =)

Kul att få två flugor på smällen.

Jag hade soppatorsk idag, så det blev som det blev..



Ha d gott.

9 Anneli - A'la Foto:

Heja det gula huset som jag gissar är det äldsta för det är vackrast! Dessa fula betongklumpar som står bredvid kan världen få vara utan! Och amazon är en cool bil! :O)) Det blev liksom dubbelt!



ha en fin dag!

10 Rantamor-På Näthinnan:

Mina giraffer har jag köpt i Turkiet i en liten mysig affär. Det är två, dom sitter inte fast i varann och dom är nog gjorda i något träslag, men har blivit "klädda" med läder.

Skulle bara ha dom, för det fanns bara dom två, så gubben min köpte dom till mig för att han skulle få mig ut ur affären =)

Men jag fyllde ju år så va tusan skulle han knussla för...

Annars brukar det inte vara mycket man handlar på såna där resor.

När vi var i Egyptien då var det min gubbe som handlade....hade väskan full med olika träslag som han skulle ha till knivskaft. Det var jäkligt hårda träslag, och han fick verkligen jobba hårt men så blev dom oerhört fina, ebenholt, tror jag det var.

Svart längst in i träet.

Men nu kom jag ifrån ämnet, ville nog få det till att det inte var bara jag som handlade. Hahahaha



Giraffer är mitt favoritdjur!!!!

11 Milla:

Snyggt fotot. Passar verkligen till temat. Bra jobbat

12 Susanna:

Tyckte att din tolkning var jättebra, eller ska jag säga tolkningar - för du har fått in temat dubbelt i fotot med både hus och bilar :-) Snyggt!!!

Mitt eget foto har jag själv tolkat som gammal gata med ny snö (nya bilar var också en tanke) men din tolkning fungerar också :-)

13 Maackyy:

naaajs

14 Anna:

Snyggt :)

15 Mariann L:

Där har du lyckats med både hus och bilar!

16 Marie-Louise:

härlig bild på temat, som pricken över i. Jag hade lite torka idag, ingen inspiration alls.

17 Marie Carpe Diem:

Bara såååååååååååå bra! Klockrent Semlan.

18 Charlotta:

Snyggt, både hus och bilar. :)

19 Misswhatsit:

En klockren tolkning av temat och en bra bild!

20 Kerstin:

Det här är ju lysande, Erik. En gammal Amazon och en fin gammal kåk vinner lätt över nymodigheterna.

Snyggt jobbat! :)

Ha en härlig torsdag.



Kommentera här: