Kommentarer:

1 carina:

I bland önskar man att man kunde vara som den skylten.

2 Erika:

Jag har bytt blogg, och ger endast ut den nya länken via mail. Jag lämnar en mailadress här som du kan begagnar dig av så får du min nya blogglänk.



[email protected]

3 El Stiffo:

Jag önskar precis tvärt om, att jag vågade synas och höras mer!

4 Anonym:

Haha! Vilken härlig bild! Har du någon förklaring till skylten?

5 soffie:

va skojjig bild,Allt bra med dej?

6 Erik:

Oj, väldigt intensivt på jobbet! Vilket är skoj, jag mår annars bra (kanske lite stressad). Skyltförklaring, mjaa, det finns folk som försett rondellen både med rondellhund (fanns där i tre veckor) och skylten, hängde ett par veckor. Just nu inget nytt där. Har inte listat ut vem som skapar dessa trevliga kulturyttringar i "vår rondell".

Återkommer Erika. :-)

Kan hålla med både Carina och ElStiffo, ibland vill man försvinna i mångden och vid andra tillfällen vill jag märkas MER.

Fast ofta är det rätt bra, bara jag får skratta!

Önskar alla en skön helg!

Kommentera här: