Kommentarer:

1 Hasse A:

Morrn Erik.



Var tog du bilden, vore kul att veta.

Synd att du inte har klickbara bilder.



Annars var det bra!



Ha de bra.

Hasse A

Såg att Aspuddsbadet är kört.....

2 Marie Carpe Diem:

Torghandel bara älskar jag. Att få provsmaka, dofta och klämma OCH inte att förglömma...........surra med torghandlarna. Love it!

Tack för kommentaren hos mig. Ja visst är tjejerna profillika, men de är inte genlika. Bästisar "bara". Vi var i Stockholm skärgård i helgen. Ha den gôtt Semlan.

3 Fia:

Charmigt med torghandel. Det är mysigt att se alla färger och former och känna alla dofter, fast av någon anledning handlar jag sällan på torget.

4 annette:

Härligt med torghandel, verkar oxå vara väl märkt med priser, gillar jag, då behöver jag inte fråga;)

Jag såg inte själva rivningen, däremot såg jag en kula som låg på marken så jag antar att hålet gjorts med den.



Ha det bra!



annette

Kommentera här: