Vems är tävlingen?

Ute på nätet och bland många bloggare finns tävlingar. Någon bloggare lottar ut böcker, flera där de som deltar kan vinna örhängen och andra smycken.
Nu har Livet på citronodlingen en tävling jag inte riktigt förstår. "Vinn kalender med egna foton!" Tydligen ska jag ha chans att vinna en egen fotoalmanacka bara genom att göra reklam för http://www.fotoalmanacka.com/ 
Jag har gått in på den sidan själv och hittar inget om någon tävling. Är det då Pysen själv som står för vinsten? Men jag gör reklam för Fotoalmanacka och hoppas att detta ger positivt resultat ;-)

             

Hur som helst verkar det ganska fiffigt med en egen fotoalmanacka med tolv utvalda bilder. Kan ju göras på olika sätt. Välja ut tolv naturbilder som stämmer med månaden, fylla almanackan med foton på familjen och ge bort till släkting, eller varför inte... ?! Olika varianter finns det ju också. Går även att klicka in sig på Fotobok och få mer information och gratisprogram för att skapa almanacksvarianter mm.
Klickar mig vidare och då har Pixopolis en egen blogg, http://fotobok.com/blogg/ ja blogg och blogg, mer reklam är väl vad det är.
Finns det någon som kan hjälpa mig att fatta idén med detta länkande (ja bortsett från reklamen som jag härmed bjuder på). Vems är tävlingen undrar jag? Tävlingen pågår till och med onsdagen den 4:e november! Ytterligare information som jag bara finner hos Pysen.

Avslutar med information av den pålitliga sorten. I natt flyttar vi tillbaka klockan en timme. Äntligen är sommartiden slut, hurra!
Erik

Kommentarer:

1 Hasse A:

Morrn Erik.



Du har samma på Fototriss.



Ha de bra.

Hasse A

2 Fotoalmanacka:

Får kolla in det. Tack för tipset och fin blogg.

Kommentera här: