Självporträtt

Höll på att glömma bort TisdagsTema helt. Tog ett foto i farten när jag åkte hiss idag. Har lagt till lite...
vet inte om det blev så bra, men ett självporträtt är det!


... tyckte jag var förföljd, men det var bara spegelbilderna i hissen...

Under en längre tid har jag försökt få till en spegel i spegel effekt i hissen, men hittills har jag inte lyckats. Det hela handlar nog mycket om de rätta vinklarna. Jag lyckas nästan inte få med mig själv... :-)

Många tolkningar av självporträtt finns här!
Erik

Kommentarer:

1 Carina:

Hi hi, du ser jätteskojig ut!

2 Pialotta:

Kul att leka lite ibland med sina bilder.. du fick till en riktig sköning:-)

3 Sirpa:

Lite spooky, precis som min bild... ;-)

4 anne-lie:

Spegel spegel på väggen där...

Kul tolkning!

5 Anni:

Det blev ett riktigt roligt självporträtt!

6 eva-marie:

Jättecool bild! Du ser verkligen ut som i en skräckfilm!

Kommentera här: