Kommentarer:

1 Jah Hollis:

Med ett sådant höstfoto kan man knappast missa veckans färgkombination.

2 Tompa:

Hej Erik!

Jag hittade ditt inlägg om konserthosta som du tipsade om. Det var kul att läsa. När jag letade efter det inlägget hittade jag en gammal favorit: Povel Ramels "Var är tvålen, broder?". Det måste vara en av de bästa musikvideo som någonsin gjorts. Den är helt genial. Du skulle gärna kunna lägga ut den en gång till.

3 Jah Hollis:

Ölen på min bild är en Duvel, belgisk och stark. Den får sin färg dels för att det står ett ljus bakom den, dels för att den är efterjäst och har lite fällning kvar (det är alltså inte veteöl). Rekommenderas, men som sagt - den är mycket stark.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Duvel

4 Nukke:

Oj så vackert ! (jag har just tittat på dina "fula bilder " :) !!!!!

Kommentera här: