Kommentarer:

1 jeanette:

MUMS så svalt och framförallt gott det ser ut.

2 Ninni:

Frestare där! Blåbärspaj? och vaniljsås...Jösses va gott!Det är ju inget som jag kan fixa till här inte. Snart får jag skriva en lista på allt jag ska äta när jag kommer till Sverige :)

Ha en skön onsdag!

3 Randi:

Ser verkligen smaskig ut!

4 christina:

Jätte gott, jag blir läskad!

5 Pysen73:

Ibland är du faktiskt nästan lite elak med alla fina bilder på godsaker ;o)

6 Amanda:

Der gott ut med ljummen blåbärspaj och kall vaniljsås. Hoppas det blir blåbär i höst, så att jag kan få några askar i frysen. /Amanda

7 Hedwig:

Väldigt ofta ser man foton på godsaker hos dig - nöjer du dig med att titta eller inmundigar du dem också ? Då är det bra att du tar dina långa fotopromenader....

8 Miriam:

Smukt :)

9 britten...:

jisses vilken frestare du är-...så sugen jag blev....

10 Sladden:

MMMmmm, ser GOTT ut.

11 ElStiffo:

Har just ätit en mycket krispig blåbärspaj. Tunn, torr med mild smak. Jag tänker att det är vaniljsåsen som är sval och mjuk (inte pajen va?). Är jag för petig?

Kommentera här: