Lite nattamusik

Hej hopp! Vad passar bättre mitt i natten än Allan Edwall.
Inte alltid grannarna uppskattar det lika mycket, men så här i datorn går det bra.


Hoppsan, blev lite i största laget, det kunde bli bättre, passa bättre...?!

Allan Edwall - "Visst är det bätter men int är det bra"

Önskar alla bloggare en skön söndag!
(trist att kommentarerna ska trassla här på blogg.se)

Förra inlägg var också musik, MusikFoto. Varför inte kolla in bidragen? Många är skojiga, temat är veckodag. Lady Madonna gillade jag (irriterad att jag inte själv tänkte på den, he, he. ;-) 
Erik

Kommentarer:

1 Erika:

Allan Edwall var en stor favorit i mina ögon. Tragiskt att han gick bort alldeles för tidigt. En riktigt talangfull skådespelare osv. "Rasmusen på luffen" är den bästa versionen med honom. Om jag inte minns fel har väl "Åke Grönberg" också gjort den.



Har läst att ni som har Blogg.se haft-har kanske ännu problem med kommentarer och att dem ej syns. Hoppas mina jag lämnat under ett par veckor fastnade. Är som ett litet lotteri om det stannar kvar på bloggen.



Snart skall jag hem till pappa. Vi ska fira hans 91 års-dag som han fyllde i veckan. Inget dement alls, pigg, alert,och vet vad han resonera om. Han som är i denna aktningsvärda ålder, kan verkligen jämföra då/nu. Han har också reella åsikter om hur samhället är på ruinens brant.



Vink!

Kommentera här: