Ännu ingen röstsedel...

Ett val närmar sig. Vem vill jag ge mitt stöd, så att den personen kan få nästan 200.000 kronor i månaden?

Arbetarna på Scania i Södertälje har gått med på reducerad lön och kortare arbetstid, då kan alla stanna kvar och jobba vidare istället för att en del ska bli varslade (och troligen få gå). Fortfarande finns det en del som känner solidaritet. Undrar om de på väg in i EU parlamentet känner solidaritet?




Vände mig om och gillade vad jag såg. Fontäner kan vara snygga.



Passade på att leka med fotot ;-)

Njuter av Larry (SVT 1) som jagar basebollskjortor och annat skoj. Som vanligt en massa förvecklingar. Kul! Nya avsnitt visar de också, klart bonusläge, även om man utan problem kan se om avsnitt av "Curb your enthusiasm" (eller som den lite fånigt heter på svenska "Simma lugnt, Larry!"). Ännu en bra serie från kabelproducenten HBO. Eftersom det är kabel-tv så kan de svära och prata om vad som helst, detta avsnitt handlade om onani och spermafläckar!
Erik

Kommentarer:

1 Tompa:

Men Scanias aktieägare var inte intresserade av att avstå från utdelning.

Häftig bild på fontänen! Verkligen läcker.

2 Pysen73:

Så läcker bilden blev :o)

Jag har fått röstsedel, men kommer inte att rösta på någon eftersom jag är alldeles för dåligt insatt...

3 soffie:

wow vilken bild å ja den filmen jag tipsade om va lite tjejig men den är lite kul oxå,'kramelikram

Kommentera här: