Tisdagstema - spår

Nysnö ger fina spår...
Nere vid båtklubben fann jag tydliga spår.


Säkert några ute på promenad som gett brödsmulor och annan mat åt sjöfåglarna, men av maten inga spår, bara spår av små och stora fötter.

Många olika spår hittar du på veckans Tisdagstema


Ett trist, kanske fånigt tillägg: Baronessan med flera bloggare på Blogger begränsar sina kommentarer, synd tycker jag. Jag kan inte kommentera! Det behövs varianten Namn/URL för att folk med blogg.se ska kunna kommentera utan att vara medlem på google eller andra ställen. Inga onödiga medlemskap tack... men gärna att det gick att lämna en kommentar.
Erik

Kommentarer:

1 Marie:

Vilken härlig bild på sjöfåglarnas avtryck i snön. Det ser man aldrig här uppe i min norrländska stad tyvärr. Ha en fin dag. Mvh Marie

2 kadermo:

Härliga, "rena" spår efter fåglarna - hihi det blev dubbelbottnat. Fint foto

3 veronica-ifokus:

Wow, vilka spår!! En hel del!! Ser ut som ett konstverk!!

=)

4 Eva-Lena:

Oj, vad mycket spår, någon som gått i cirklar :)Ha en fin dag/E-L

5 cecilia:

Vilken härlig bild!

6 Carina - inspirera:

Vilken härlig bild, och vilka spår...

Kramen.

7 Carina:

Det var ett gäng härliga fossingar!

8 Pialotta:

Finns spår lite varstans.. nu som dig i snö.. här hade det varit mest i lervälling just nu..

Härligt foto du visar:-)

Ha de/Pialotta

9 Erika:

Här var det både smått och lite större spår som blivit lämnade efter sig. Fotavtryck oavsett det är från människor fåglar djur osv. är något vi aldrig kan dölja. Dem finns där efter varje individ-djur.

Fin bild som ger ett lite blåaktigt intryck.

10 Myra:

Hihi. De har så roliga fötter! :)

11 Marie Carpe Diem:

Måååååånga stora och små plattfötter har lämnat sina spår ;-)

12 Cecilia Artista:

Åh vilken härlig bild! Det blev ett riktigt fint mönster av alla fotspåren!

13 Hanna:

Vilket roligt kort! Ser de små simfötterna av vattenfåglarna:) Ha det fint!

14 Bosse:

Ah, vilken pärla! Kul att så många uppmärksammat din fina bild!

Hm, jag fick lust att skicka några spår jag också, fast jag vet inte säkert hur man gör ...

15 Anna:

Små och stora fötter, lämnar många spår! Jag gillar speciellt de stora!



Ha en fin dag och kika gärna in hos mig - det går att välja alternativ för kommentarerna..

16 Inger Maryissa:

Kul bild på spåren.

det syns att det är både små och större sjöfåglar som trippat fram där.

Kanske änder och svanar...

Ha en fin fortsatt dag

17 Hasse:

Morrn Erik



Det ser ut som om Donald & Co varit på isen.



Kul bild, vaken fotograf.

Ha de bra

Hasse

18 Jenny:

Ser ut som om de har övat, tänker på de där dansstegen i golvet man ska följa. Kul bild.

19 asapasa:

Vackert med nysnö. Fin bild

Kommentera här: