Tisdagstema - inifrån och ut

Ett småkul tema som det inte är svårt hitta bilder till. Påminner en del om ett annat liknande tema häromdan, fast då "lämnade jag aldrig in", så det är lite "resttenta" över detta bidrag, på sätt och vis ;-)
Svårt välja, denna gång blev det inifrån "vår buss" under en resa tur&retur Tunis.
Finns lite att titta på medan bussen far genom landskapet. Ofta blir inte bilderna så bra, men tycker själv detta foto är lite småkul och ganska skarpt.
Kanske några andra tycker likadant... :-)


Kan bara beklaga att bussens fönster inte var så rena... men lite av de figurklippta träden syns.


Om du går vidare via länken hittar du många bidrag på TISDAGSTEMA
Erik

Kommentarer:

1 Mats:

Jag känner igen fenomenet av att vara instängd och vilja fåna något som virvlar förbi.



Lite rastlöst och frustrerat?

2 NatureFootstep:

Det är väl lite av charmen med "on the go" fotografering. Allt är inte tillrättalagt. :)

3 Anna:

Jag håller med Mats här!

Ändå skarp skärpa på de formklippta träden.

Att vilja fånga något som virvlar förbi.



Ha en fin kväll!

Anna

4 Ellas Inspiration:

Känner igen sådana "fartbilder". Har också en hos mig men här gick det minst lika fort men på ett annat sätt.... ;0)



Mvh



Karin

5 Pumita:

Det måste väl synas att det är taget genom ett smutsigt fönster istf att vara "tillrättalagt". :)

6 Erika:

Ofta den sista tiden när jag kommer in är det inte det sista inlägget som syns först på din blogg. Det jag såg nu var det inlägget jag först skrev en kommentar på. När jag skickade iväg den kommentaren, då som först kommer ditt sista inlägg upp som du gjort. Trodde först du satt på bloggen och lade in det inlägget men det ser jag att så var inte fallet. Tycker den bloggsajten som du har din blogg på ät lite strulrelaterat. Tar också tid innan kommentaren syns, vilket säkert få många att tro den flög sin kos.

Kommentera här: