Kommentarer:

1 Anette:

Ååååhhhhhhhh! Vad fint! Kan det vara ett mandelträd?

Den skira rosa färgen är så vacker mot himlen. /Anette

2 veronica-ifokus:

Men ååå så underbart vackert!!!

Ser nästan ut som ett av träden i nagijala.

Så vackert fotat Erik!!!

=)

3 Trebarnsmamman:

Så vackert att det nästan gör ont - deffinitivt en vårdröm ;)

4 Jenny:

Finns sånt här på riktigt (tänker på när folk drömmer i filmer..)?

Underbart.

5 Pysen73:

Mycket vackert!! Längtar tills det ser ut sådär här bland fruktträden!

6 Kerstin:

Underbart foto! Gillar ljuset och vinkeln. Jag känner ett sug efter att få ligga därunder och bara njuta av blommorna. :)

Ha en fin dag.

7 Anna:

Verkligen såå vackert!! Längtar tills jag får se träden stå i blom!



Ha en fin dag!

8 Ninni:

Fantastiskt vackert!En riktig dröm för en trädgårdsälskare;)

9 annette:

Så vackert!! Där skulle jag vilja sitta som tjuren Ferdinand och lukta på blommorna!



Ha en bra dag!



annette

10 Jerry:

Jag ser en svunnen tid. En svunnen era när jag ser din fina bild. Tankarna tar mig tillbaka med en gnutta vemod men även en känsla av att jag fick dela denna upplevelsen med en som jag verkligen älskade.



Allt gott!

11 Pumita:

Kan bara instämma i alla suckar av beundran - Sanslöst fint!

12 Inger Maryissa:

Underbart foto.

Nu drömmer man verkligen om våren och sommaren.

Men drömmen om våren håller på att infrias nu, eftersom den är nog nu sakta men säkert på väg.

Ha det så gott

13 Marie Carpe Diem:

WOW! Ja det är så vackert att det gör lite ont i själen. :-)

14 Baronessan:

Oj, oj, oj - vilken dröm! Finns den på riktigt?

15 Fia:

Tänk att längtan efter våren plötsligt blev så mycket starkare.

16 Hasse:

Morrn Erik



Flott bild.



Kan de va "Kungsan" ?

Ha de bra

Hasse

17 Photos by Storm:

Fantastisk blomning och vilken vacker rosa färg/Lis

18 Erik:

Just nu blott en dröm, men som Hasse föreslår, en sanning när vårvärmen kommit i hufvudstadens kungliga trädgård, Kungsan full med blommande japanska körsbärsträd! Visst längtar man...

Tack för alla trevliga kommentarer :-)

19 Caroline:

Ojoj, detta får mig att minnas mina föräldrars underbara japanska körsbärsträd som blommade överdådigt varje vår!

En sann vårdröm!



/Caroline

20 Ninnie:

Vackert! Som Körsbärsdalen i Bröderna Lejonhjärta...

21 ElStiffo:

Nästan allt finns på riktigt. Det gäller bara att finna det...

22 Erik:

Tack, tack för kommentarerna. :-)

Några har jag besökt, ska fortsätta mina vandringar bland trevliga bloggar i helgen! Trevlig helg alla bloggvänner :-)

Kommentera här: