Kommentarer:

1 Anette:

Ett smakrikt "nära". Vitlök är aldrig fel, bara båda äter av det ler /Anette

2 Mamma Russin:

hej idag igen..:)



gott gott även idag..;) men denna smaskiga ost får jag som GI are äta..hihi..

fint kort..

ha det gott..

3 ElStiffo:

Erik, jag gillar dig! Du är en riktig matälskare, eller hur?

4 HelenJ:

Jo, det här var ju nära (och gott!). Men i förlängningen vill man kanske inte vara alltför nära någon som har ätit detta... =)

5 Lairama:

Hur kommer det sig att jag så ofta blir hungrig när jag har varit inne på din blogg och hälsat på???

6 Tony:

Du, du kan nog glömma nära när du har smaskat i dig denna vitlöksost ;-)

7 Rajson:

ha,ha härlig tolkning på temat!

Tur nog har jag inte så ont av när andra ätit vitlök, jag själv stinker direkt.Inget kul nu när det är så gott!

Snyggt foto-blir sugen!

8 kadermo:

Självklart - mat skall det vara på dina bilder. Du frestar oss andra minsann.

9 Baronessan:

Snygg bild och nu blev jag sugen på ost också...

10 Ninni:

Mmmm vad gott!Jag frossar i vitlök i detta vitlöksälskande land. Här köper man kilovis, hela lökar, skalade klyftor, puré eller hackad. Det är bara att välja! Så inga problem med närhet från min sida...

På köpet håller man sig frisk också inbillar jag mig;)

11 Ulrica:

Mmmm min favoritvitlöksost sedan jag var barn.... Underbart när - kan nästan känna lukten :)

12 Marie Carpe Diem:

Boursin, mmmmmm. Den bästa vitlöksosten. Läcker frestande bild ;-)

13 Kerstin:

Sugen blev jag - på en ostbricka. Bra tolkning! :)

Ha det gott.

14 Erik:

Tack för kommentarerna. Ja, när det gäller vitlöksosten så ingår den i min plan att snabbt bli kvitt förkylningen! Att jag sedan älskar denna ost gör verkligen inte saken sämre :-)

Roligt att ni fattar min tanke! Närbild på osten, vitlök luktar, ingen vill vara nära mig! Smarta bloggare som tittar in här ;-)

15 Caroline:

Ah, den vitlöksosten är god! Nu måste jag gå o köpa den på grund av din frestande bild! :)



/Caroline

16 Pumita:

Mmmm, vitlök är jättegott! Är ingen ostätare men en liten bit vill jag gärna ha om det finns nåt kvar. :p

17 Inger Maryissa:

Oj, nu blir jag suktad...

Boursin ost är så gott.

Måste nog köpa en imorgon ;-)

Kommentera här: