Kanske skulle dansa?

En liten länk runt lunch kanske?


Christopher Walken är en härlig skådespelare. Plötsligt kom jag att tänka på honom och på en Fatboy Slim låt, "Weapon of choice". (Ja, inte så plötsligt, ett tecknat ansikte gav tankarna en puff i en bestämd riktning!)

Kombinerar man Walken och Fatboy Slim blir det denna underbara musikvideo
(ni kan välja hög kvalité nere till höger under videon, blir klart snyggare!)


still från Fatboy Slim videon

Gillar att skratta och le, ganska lätt att le och må rätt bra åt detta dansnummer eller hur?
Erik

Kommentarer:

1 Bosse:

Haha, vilken jäkla skön video! Överraskade mig själv med att ha ett stort smajl klistrat över facet medan jag tittade. :-)

2 Pialotta:

Han är fantastiskt bra:-)

Jo du Erik.. det är så här vet du. Min fotoblogg som du var i nyss har jag aldrig lämnat.. den förblir en fotoblogg.. medan jag tagit tillbaka min gamla Kafferast.. den där skrivarboken.. finns på plats med samma adress som förut:-)

3 Fia:

Jag har alltid gillat Christopher Walken, men nu blev han min idol! Vilken läcker dans! Den har jag aldrig sett tidigare.

4 ElStiffo:

Japp, alldeles utmärkt.

5 Erik:

Trevligt Bosse, alltid kul när man kan sprida glädje.

Pia, ja int' e' de' lätt int' me' allt flyttande. Men nu tror jag att jag fattar, jag är ju inte dum på det viset.

Men vad skoj Fia, så denna var ny för dig? Det är verkligen en skön dans han gör där på kontoret i väntan på något möte. Christopher har alltid något smått vansinnigt i sig, ett skönt drag! Han har gjort flera makalösa roller, som den i "the Deer Hunter"... uj, uj.

Kanske skulle vi ta en svängom, ElStiffo..?

Kommentera här: