Fredagsfärger - blå och vit

Finns en del blåvita flaggor och somliga dagar har vi en sommarhimmel med fluffiga moln...
hoppas det blir många sådana dagar denna sommar!
Så kan man hamna i "båtkö" en ljuv försommarmorgon genom Stockholms skärgård.



Befann mig själv på en större färja (med en säl i sin logo) och hade detta gigantiska kryssningsfartyg framför hela vägen in till Stockholm.
Blått hav, vitt fartyg och blå himmel.
Kan passa ganska bra, tror det snart är dags för en "liten resa" ut över Östersjön igen...



Många fler tolkningar finner du här på FREDAGSFÄRGER


Försöker kommentera, det fungerar inte alls!? (Fredag eftermiddag)
Nu verkar wordpress blogg strula...
Nu, efter tre timmar, då gick det att berätta om detta inlägg på Fredagsfärger. När jag tog bort direktlänken i adressen. Kanske där felet satt?

Erik

Kommentarer:

1 Caroline:

Jag hade oxo problem, lade in länken i inlägget istället.



Fin bild med vackert ljus på färjan!



/Caroline

2 FruL:

Nice! Fin bild. Jag gillar båtar och vatten, det är nåt alldeles speciellt med det. Jag blir så lugn och tillfreds av att vistas vid vatten. Kanske för att mitt element är vatten...

Jag hade också problem med inlägget, har testat 3 ggr så jag tror att jag gör som Ni gjort med att lägga länken direkt i kommentarsfältet.

Ha en bra helg :)

3 Marie Carpe Diem:

Stooora båtar är det, som hus ;-) Jätte fint blått och vitt.

4 Ingalill:

Wow! läcker bild :)

5 Nukke:

Sommaren och båtresan hör tillsammans. Så vackert !

Kommentera här: