Kommentarer:

1 magnus:

När det inte är så billigt med mat längre så gäller det att ta vara på rester..fin bild.



Ha en bra dag!

2 Kadermo / Veckans dagar:

Du fotar ju ofta mat och lagar ofta. Men att det blir rester kvar... Bra foto i alla fall.

3 Kerstin:

Har ingen aning om vad det är men det blev ju en bra tolkning på temat. :)

Ha en fin kväll.

4 ElStiffo:

Hmmm,..., jag är skeptisk eftersom jag inte lagat det själv...;-)

5 Mariann L:

Ibland kan rester vara gott att använda!

6 Mariann L:

Ibland kan rester vara gott att använda!

7 Sussa:

Matreser är icke att förakta :-)

8 Erik:

Matrester är ofta en bra matlåda... fast här är det rabarberpaj (så ingen lunchmat). Rester som försvinner fort! ;-)

9 Rickard:

Hejsan,



Vilken härlig blogg du har!

Jag trillade in av en slump tack vare de trevliga fotona (bla bryggan med den trasiga plankan vid Vinterviken). Ganska snart började jag känna igen miljöerna, som foton tagna uppe från kullen bakom bryggan vid Vinterviken, stenskulpturerna utanför Västertorphallen, plåtdykaren i rabatten och trädgårdsfiket i Vinterviken. När jag bodde i dessa trakter vandrade jag omkring en hel del i de områden du fotat. Fortfarande kan jag sakna miljön och atmosfären och en släng av nostalgi kom över mig när jag såg dina foton.



Tack för titten!

Kommentera här: