Kungligheter och rumpor

Kollat av lite snabbt på nättidningar. Fann fyra bilder som täcker in lite olika händelser...


En regent som inte låter sig påverkas av politikers korrupta beteende, vare sig hemma eller borta på besök. Det formella verkar vinna över det mesta.


Rapparen Eminem fick oväntat besök från ovan under MTV:s filmgala. Kanske inte så skoj...
Vem gjorde detta? Jo, Sacha Baron Cohen (inte bara Henrik Schyffert som visar rumpan).
Eminem verkade inte gilla Cohens stunt och gick ut från galan, eller var det del i showen?


Lanseringen av en ny bok, som mest verkar handla om rumpor... tror det är en fransk författarinna.
Någon som läst boken?

Avslutar med tre nordiska kungabarn

Haakon,Victoria och Fredrik under sitt besök på Grönland förra veckan. (Tala om posering för fotografen.)

Om du gör några kopplingar mellan dessa bilder, så är det helt och hållet din egen fantasi!
Jag råkade som sagt bara passera några nättidningar.
Nu ska jag ut i kvällssolen!
Erik

Kommentarer:

1 ElStiffo:

Ja här kommer din journalistiska ådra fram ordentligt! Kungligheter och rumpor är ju en utomordentlig rubrik tycker jag. Den första rejält vidvinkliga bilden gillar jag mest...

2 Fia:

Hmmm bokryggar vet man ju vad det är, men bokrumpor var nytt för mig...Där kommer nog censuren att förbjuda folk att läsa böckerna.

Kommentera här: