Kommentarer:

1 Erik:

Denna gång är det inte jag, utan min son som är fotograf. Gillar fotot, så tar med det! :-)

2 Anette:

Den regnbågen har han fotat bra! Han brås förstås på sin fat ;-)

3 akson:

Underbar bild med dubbla regnbågar!

4 Ninni:

Vad fint! Bra att stegen fick vara med tycker jag, det gav bilden mera spänning.

Må så gott!

5 Erik:

Tack för kommentarerna. Håller med Ninni! Grabben har talang, ser bra bilder! :-) Om han själv vill så kanske jag visar fler foton har har tagit framöver.

6 Pialotta:

Åh du Erik så vacker bild du fångat.. bilden talar sitt klarspråk verkligen:-)

7 christina:

Jätte fint med två bågar av regn!!! /christina

8 Fia:

Vad vackert! Visst visar regnbågen vägen till guldkrukan? I så fall måste den ligga där bland träden.

9 milla:

Wow. Verkligen vackert. Inte ofta man ser regnbågen =)

10 strömma:

Vilka fina fotade regnbågar.



Tack för kommentaren hos mig.



strömma

11 Pysen73:

Oj så läckert! Dubbla regnbågar ser man inte så ofta!

12 cat:

Åh den är helt underbar:) Jag skulle så vansinnigt gärna vilja fota regnbågen jag med.

Kommentera här: