Kommentarer:

1 Artlover:

Det ser svalkande ut och behagligt för växten i förgrunden. Jag är deltagare i Wordless Wednesday istället:-)

Hade:-)

2 Ninni/fotografia:

Svenskt regn är ju ofta kallt/svalkande vilket inte alls är fallet med det regn som faller här i Brasilien...Här är det ljummet och ganska skönt. Det är sällan idé att ha regnkläder, det gör en bara mera svettig:)

3 jeanette:

Himla snygg bild..

4 Anette:

Ja, det där känner man igen. Svalkande är det ju onekligen och nyttigt för alla växter! Men ibland blir det lite för mycket av det goda..... /Anette

5 Lasseivomma:

Hade också en bild på regnet från igår, men din är mycket bättre så jag publicerar en annan. Det är svårt att få regnet bra på bild.

6 ElStiffo:

Har du kommit in i en våg nu? Bara bra bilder hela tiden! Bladerunner i Aspudden! Fina fisken så att säga...

7 Rimkogeren:

Genialt

8 Solvarma Irene:

Hej!



Ett skönt svalkande sommarregn kan vara skönt, men inte hela tiden.



Må gott, önskar Irene

9 Henry:

Ett stilla sommarregn!Vackert!

10 Mats:

Det ser tropiskt ut - svalkande? Kanske...

11 Fia:

Vilken läcker bild! Det är en ren fröjd att titta på dina bilder från den senaste tiden! Hoppas du fortsätter lika kreativt!

12 Erik:

Tack för de positiva kommentarerna! Tittar runt hos er när jag får tid... Jag ska försöka fortsätta "knäppa" läckra bilder, men jag lovar inget. Har nog haft lite inspiration nu ett tag. Det är ju sommar!

13 Jah Hollis:

Snygg regnbild med vackert ljus i.

Själv är jag inte med i denna fotoutmaningen. Det börjar bli som i psalmen: Jag kan icke räkna dem alla (de fotoutmaningar som finns...) :-)

Kommentera här: