Kommentarer:

1 marie roxbro:

Härliga pippisar....ser härligt ut när det glittrar så från snön / ha det gott

2 Pysen73:

Vilken häftig bild!

3 Mariann L:

Änderna på promenad med sina skuggor!

4 Anette:

Vilka charmiga skuggor! Hos mig är det arkivbild som gäller för här blir det inga skugg foton idag. Gråtema hade varit lättare:-)

5 Megera:

Snyggt, med så tydliga skuggor för varje fågel.

6 Lairama:

Riktigt fin bild med de roliga fågelskuggorna mot den glittrande snön.

7 Nilla:

Hej fin blogg med fina bilder...ha det bra

8 Marianne:

Haha..vilken rolig bild. Den ena andens skugga ser ut som en gås.

9 Kerstin:

Vad snyggt det var med så tydliga skuggor av fåglarna. Men det ser kallt ut om fötterna. :)

Ha det gott.

10 Nettan:

Jättevacker bild med änder och skuggor!

Ha det så gott // Nettan

11 ElStiffo:

Ja den är bra din bild. Skuggor är kul att leka med.

12 Inger Maryissa:

Fint foto med änderna och skuggorna

13 Nettan igen:

Du får gärna använda ortsnamnet Semlan i ditt inlägg, om du länkar till mig!

Semlan ligger mellan Östersun- järpen, närmare bestämt avtagsvägen i Mörsil mot Alsen. En lite by.



Mvh Nettan

14 Pumita:

Snyggt, riktigt snyggt!

15 whatthefuckdotcom:

Härliga skuggor, riktigt snyggt!

16 Marie Carpe Diem:

I really like it!!!! Bästa i dag. Jätte fin bild.

Må gott.

17 Solvarma Irene:

Hej!



Fina pippifåglar med sina klara och tydliga skuggor.



Ha det gott



Irene

18 Rajson:

Även om det ser lite kallt ut så är det skönt att dessa rackare fick lite sol och du fick ditt fina skuggfoto!

Ang mitt foto.Spåren i snön var efter en kille(?) som vandrade flera hundra meter högre upp än vad liften tog oss.Därifrån kastade han sig ner i orört område för off-pist åkning.

Själv inser jag att den tiden är förbi att jag orkar liknande utflykter.Räckte att maken lurade mig ner i en opistad flera km lång svart pist några dagar innan.Ner kommer jag alltid men upp får det bli liften!

Ha det gôtt!

19 veronica-ifokus:

Men du, vad cool bild!

Gillar den skarpt!!

=)

20 Photos by Storm:

Sött litet gäng som är ute och promenerar i solen. Ser ut som de går år lite olika håll/Lis

21 SysterLilli:

Vilken härlig bild! De ser så sköna ut där de knallar omkring. Skuggorna är helt underbara. :)

22 Marie:

En mysig bild på dina änder som har sina egna skuggor som sällskap. Tusen tack för dina rder om mina bilder inne hos mig tidigare. Jag bugar och bockar och ja det är en av dom vackraste ställen jag vet, att bara sitta ner på den gamla bron och blicka ut över älven. Ha det gott.



Mvh Marie

23 Ninni:

Fin bild av änderna med skuggor på promenad. Vackert med den gnistrande snön. Det finns snö kvar i Stockholm fortfarande...

Änderna finns faktiskt här också. Liksom gråsparvar. Men annars har jag inte sett några som liknar våra fåglar.

Må så gott!

24 Ulrica:

10 små änder blev det :) Fin bild.

25 Ninni:

Vet inte var min kommentar tog vägen?? Inte har du kommentargranskning, nej.Försöker igen. Det har krånglat med blogg.se hela dan...

Fin bild av änderna med sina skuggor på promenad. vackert med den gnistrande snön också.

Må så gott!

26 Erik:

Tack för alla kommentarer! :-)



Ninni: trist att blogg.se fortsätter krångla. De påstår sig ha fixat en del förbättringar. Fast det gäller säkert bara välbesökta modebloggar... eller andra med stora besökssiffror. Då räcker det nog inte med bara drygt hundra unika besökare per dag?

Har ingen lust att flytta, men blir kanske tvungen...

27 Monkan:

Underbar bild! Ähh, vad tråkigt det är med Ordlöst ;-) man får ju inte ens veta var bilden är tagen, om du var ute på isen med fåglarna, etc.

28 Karins fotoblogg:

Vilka snygga, tydliga skuggor änderna hade. Fint!

Kommentera här: