Kommentarer:

1 Ninni:

Fyra nyanser av brunt...hette den inte så filmen;) Det var det första som dök i min trötta hjärna...Vacker kvällbild, ungefär så ser det ut hos mig också om jag kikar ut genom fönstret.

Må så gott!

2 Liane:

vilken härlig bild. Gillar nyanserna i den.

3 Christer:

Fin, skrämmande, känsla i bilden, nu får jag svårt att sova... ;-)

4 Solvarma Irene:

Hej och Gomorron!



Hoppas du har sovit gott.



En härligt farlig sol du bjuder på.



Ha det gott!



Irene



http://solvarm-tillbakaigteborg.blogspot.com/

5 Rajson:

Spöklig foto.Snyggt!

6 Kadermo:

Stämningsfull bild, så vackert.

7 Erik "Semlan":

Tack för kommentarerna. Semmeldagen igår var smaskig! Lämnade in min fullmånebild mitt i natten. Inte helt nytagen, för just nu är månen ingen extralykta precis.. ;-) Lunchen var god. Kycklingrester från Romargryta, mums.

8 Ulrica:

Nyansrik bild om än lite skrämmande. Tänker varulv, skräck och väntan på att något ska hända.... snyggt.

9 Trebarnsmamman:

Alldeles gyllenvarma nyanser, härligt!

10 veronica-ifokus:

SCARY!!! Tänkte precis som Ulrika hon tog orden ur munnen på mig! =)

11 LottaM:

Lite spöklig och kuslig din bild.

Väntar att något ska dyka upp och säga BUUUUU!!!



Ha en fin kväll!

12 HelenJ:

Vilken härlig nyansrik bild du har. Det är nästan en lite trolsk stämning över den - kommer det en fladdermus eller uggla inflygande snart? =)

13 Nettan:

Vackert! Härliga nyanser av det bruna.

Ha det så gott // Nettan

14 Inger Maryissa:

Det här fotot är toppen-fint också.

Ha det så gott.

15 Monkan:

Fyra nyanser av brunt, fyra nyanser av månsljus :-)



Urläcker bild. Skenet når genom skärmen!

Kommentera här: