Kommentarer:

1 Mia:

Är det snapsen som står på kylning?

2 Rajson:

Det gäller att ha fokus på det viktigaste!?

3 Lissen dansar in !:

Efter att man fått maten på fatet, så blir det drycken som hägrar,i någon variant!

GOD FORTSÄTTNING!

4 Cecilia Artista:

Bra fokus på snapsen!



Jag är nu i Sverige och min bild är från vår trädgård här. Visst har det snöat i Spanien en del den senaste tiden men aldrig i Nerja där jag bor (öster om Málaga). Där har det aldrig varit snö eller frostgrader!



God fortsättning!

5 Lasseivomma:

Så ska julsnapsen serveras....klass..

Min vik är ett sund, därav isfritt.

Ha bra mellandagar.

6 El Stiffo:

Är tanken med den kalla snapsen att den ska smaka så lite som möjligt, precis som med iskall öl?

7 cat:

Här vankades det snaps ser jag:)

Kommentera här: