Kommentarer:

1 Erika:

Åhh så bedårande fint, den sortens bild smälter jag verkligen inför. Spegelblankt vatten, och den där känslan som infinner sig som det inte direkt går att sätta ord på, när man ser något som det din bild visar. Tänk om hela världen med mänskligheten inblandad, vore bara hälften så vacker så bra allt då skulle var.



Vink

2 marie roxbro:

Det är nåt visst med vatten...väldigt stillsamt

3 Marie Carpe Diem:

Fantastiskt Semlan, vilken bild. En riktig sommarvy. Åh så tagen jag blir. Den vackra speglingen i vattnet är fantastisk. Dagens bästa stillhet tycker jag :-). Bilden skulle passa perfekt i Watery Wednesday också. Må gott.

4 Inger Maryissa:

Vackert foto !

Det ser så mysigt och rofyllt ut.

5 Henry:

Det här fotot har du lyckats jättebra med!

6 Erik:

Tack för de vänliga kommentarerna! De värmer i gråvädret :-)

7 Bosse:

Fridfullt och vackert.

8 Rajson:

Kan inte vara mer svenskt än detta.En stilla kväll vid en liten insjö.Rofylld bild!

Vill bara info att jag kör igång "MusikFoto" nu till helgen. Om du är sugen är höstens(?) första tema utlagd på sidan.!

9 Ninni/fotografia:

Nej jag håller med Rajson. Det kan knappast bli mera svenskt än så här...Björken, det spegelblanka vattnet och det röda huset. Suck...

En underbar bild! Blir lite nostalgisk när jag ser den för min mormor hade en liknade bild hemma på väggen.

Må så gott!

10 Erik:

Tack för kommentarer. Rajson, ledsen göra dig besviken, men det var en tidig morgon som fotot togs. Kanske samma ljus som på kvällen? Men morgon var det, väldigt tyst, bara enstaka fågel som lät. Bonden där på andra stranden bullrade inget ;-)

11 ElStiffo:

Den är som en romantisk nationalistisk bonad. Ett drömtillstånd som inte finns?

12 Soffy:

Å vilken fin tolkning av stilla! Jag var inte med denna gång, missade helt enkelt vilken veckodag det var...förvirrad mamma? JA! :D

Kommentera här: