Kommentarer:

1 Nukke:

Det är lite disig. Vad drack du ? :)

2 ElStiffo:

Ja, här händer det saker. Jag gillar bilden.Sångaren ser koncentrerad ut.

3 Jah Hollis:

Hm, det kanske inte direkt flödar av rött och cerise. Men oskärpan ger ju en viss livekänsla. Jag tar själv aldrig blixbilder på konserter.

Kan det möjligen vara Bo Kaspers Orkester?

4 Erik:

Tack för kommentarerna!

Nukke: Ja, det blev både några glas vin och några flasköl den kvällen. :-)

ElStiffo: Ja, nog var Wij koncentrerad, Bosse mer avslappnad. Förbaskat bra spel från gänget!

Jah Hollis: Bra gissning! Det är Bo Sundström och basisten Michael Malmgren som syns ganska bra och gästen Tomas Andersson Wij som sjöng med i sin låt han skrivit åt Bo Kaspers. Bitvis var det rätt färger, men jag tog inget foto just när dessa färger flödade... knepigt det där... ;-)

5 Nonsensakuten:

Jag klippte Anderson Wij efter 10 sekunder. Annars var min första reaktion: VINCE CLARKE!

Kommentera här: