Kommentarer:

1 Klimakteriehäxanäxan:

Vackert! Väldigt vackert!

2 Inger Maryissa:

Mycket vacker och rogivand bild.

Ha en fin fortsatt dag

3 Fia:

Aaaaah! Så vackert!

4 Hasse A:

Morrn.



Det gjorde inte ont att titta på den bilden.....



Ha de bra



Hasse A

5 Erik:

Tack för kommentarerna! Satt en lång stund och bara glodde... skönt efter lång konferensdag. I övrigt inga detaljer ;-)

6 ElStiffo:

Jag gillar din bild också. den är lugn.

7 Erika:

Tänk vad hav himmel och natur kan uppvisa för oss människor. Färgerna som bildas är enastående i sitt slag. En bild som slår det mesta i den vägen. Rogivande verkligen in i minsta detalj.

8 cat:

Så fantastiskt vackert:)

9 Erik:

Tack så mycket. När jag flyttar min blogg, då kan man få fram större bilder, kommer att bli trevligt ;-)

Jo visst är naturen underbar. :-) Fast jag har hört att det är smuts och föroreningar som ger de vackra färgerna på kvällshimlen. Trevligt att "skiten" kan göra något vackert... Fast det är kanske inte sant..?

Någon som vet?

10 pysen73:

Hej hopp!

Om du klickar på rubriken på det inlägget som du vill länka till så får du upp permalänken i adressfältet :o)

11 Monkan:

Väldigt vackert och stämningsfullt, där ska man sitta på stenarna och höra vattnet plaska.



Bildligt talat kanske man skulle testa. Om jag förstått det rätt så är utan nån sorts tema? Det kan bli både lätt och svårt... Det skulle ju ha passat bra en sån här dag, när trissen var för svår. Jag är helt värdelös på filmer.



Bildverkstan var kul, det var första gången jag var med men det lär helt klart bli fler. Det är kul att få leka lite med bilderna ibland, klart du ska testa :-) Det enda tråkiga är att jag inte upptäckt utmaningen tidigare, nu har jag ju missat en massa roliga teman...



Vad är det jag läser här då, flytt av blogg. Är det till Blogspot kanske? Det kan starkt rekommenderas :-)

Kommentera här: