Fototriss - prickigt

Allt ligger i betraktarens ögon. Tycker att det är skoj att vandra runt bland trissdeltagarna och se på alla foton...
Många gånger härliga tolkningar :-)
Prickigt, ja mönster av olika sort kan man finna lite överallt.









Tre ganska olika foton, två tagna igår lördag. Prickiga tycker i alla fall jag att de är alla tre (en är prickig i en egen triss, hi, hi...).
Lämnar in tidigt denna gång eftersom jag ändå är uppe. (Trevligt, fick så pass lågt nummer som tio denna vecka.)

Önskar alla en skön söndag (dags att krypa ner mellan lakanen och drömma)!

En mängd andra fototrissar kan du hitta här  
Erik

Kommentarer:

1 Jah Hollis:

Tänk, jag funderade ett tag också på en sådan där karta med tabletter. Men det blev en annan lösning från arkivet. Du har i alla fall fått till det prickiga bra.

2 eva b:

Klart det är prickigt, jätteprickigt!

3 Lissen tittar på prickar!:

Varierande prickar du hittat. dom finns lite överallt omkring oss. Påskrisprickarna känns extra roliga att se, snart är det påsk.

Ha en skön söndag!

4 Randi:

Här var det en rik variation på temat. Min favvis blir prickarna i trädet - helt underbart!

5 Mitt i Fågelsången:

Prickigt och varierat - skön blandning! Trädet är nog min favorit.

6 lilalili:

Jättehärliga prickar! Min favoritbild blir den sista med prickarna i trädet!

Ha en riktigt Skön Påsk!

7 Ellas Inspiration:

Kul tolkning på temat!!



Mvh



Karin

8 Leonora - Rösta på veckans blogg:

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

9 zensuell:

Kuliga prickar du funnit. Gillar sista bilden allra mest =)

10 marie roxbro:

Snygg triss...gillar trädet /marie

11 Amanda:

Vilken fantasi och variation på prickiga saker. /Amanda

12 Mia:

Kul tema du fått till ändå.



13 Pialotta:

Mitt i prick:-)

14 Ingalill:

Men vilket häftigt träd :)

15 NatureFootstep:

ja, det var lite blandad konfekt. Men visst ger de ett prickigt intryck. :)

16 Mad World:

Prickigt är det. Krokusbilden blir min favorit.

17 UFOS:

Ja här var det prickar av alla de slag. Idag känner jag mig väldigt påsk-ig så därför blir min favorit påskträdet som är så fint :)

18 Inger Maryissa:

Fint foto av krokusarna.

Visst är det härligt att våren äntligen är här.

Kul foto också av trädet med påskäggen.

( för det är det väl ? ;-)

Ha en bra fortsatt dag.

19 Cecilia Artista:

Kul triss! Är det påskris längst ner? Men favoriten blir krokusarna med sina prickiga pistiller!

20 Anna:

Härligt varierad prick triss! :)



Jag tycker bäst om din första bild med krokusarna, men gillar även starkt din andra bild!



Ha en fin kväll!

Anna

21 strömma:

Härliga prickbilder. Nu längtar jag barmark och blommor, så den första bilden föll jag för.



Hälsningar

strömma

22 Erik:

Kul med alla kommentarer! Tack! :-)

Kommentera här: