Fototriss

Jaha, en ny skojig fototriss. Något nytaget och ett par från arkivet.
Jag tror inte jag behöver nämna ämnet ;-)


Blir lite engelska på första bilden...
"I love you" kan man säga på detta sätt :-)
i+L+u
Det går faktiskt att prata med händerna, kanske har du sett det? Kanske kan du det också?
En liten hälsning till en speciell, njaa egentligen två speciella som brukar titta in ibland :-)


Lite av en egen önskerepris, och den passar ju in så bra i temat!
Ganska många olika ......delar här! Visserligen skylda av klädesplagg, men de finns där.
Lustig händelse en dag på stan, en av många trevliga "efter jobbet promenader".
Har fortfarande ingen aning om varför de gjorde som de gjorde där i porten...



Här har vi en närbild, helt klart inom temat, ser lite smålustigt ut (om nu någon tror, så nej, det är inte snuskigt, bara lite orakat).

Det är mina bilder till denna veckas Fototriss.
Vill du se vad andra lagt in för tolkning i kroppsdelar, som är veckans ämne, kolla här Fototriss
Erik

Kommentarer:

1 annette:

Hej!



kul bilder på temat!! Tvåan blir min favorit!



Ha en skön söndagsftermiddag!

mvh //annette

2 Della:

Tvåan är jättekul!

3 Lillmonster:

Vilka bilder. :)

Tvåan blir favoriten då det ser alldeles för tokigt ut.

4 Cissi:

Den andra bilden är jättefin och rolig.

5 Pialotta:

Ha, ha ja där skojar du till det på riktigt.. är det riktigt säkert.. den undre bilden alltså;-)

Gillar dina foton.. alla..

Ha de

6 lilalili:

Jättehärliga bilder på temat kroppsdelar. Bild nummer 2 är absolut min favorit här!

Kramis

7 Photos by Storm:

Blandade bilder hos dig. Jag gillar tvåan mest efter som den verkar helt galen. Och dessutom helt fylld med kroppsdelar/Lis

8 Ninni:

Haha, ja man kan ju fundera...maken som kom förbi precis när dina bilder dök upp på skärmen undrade vad jag tittade på för snuskigt:-))

Favoriten för mig är den härliga nummer två!!

Nu blev jag nyfiken...var ska du titta på kameler???

Ha en skön söndag! Här är det väl nästan som i Sverige...en snorig karl och regn:-)

9 dahlarna:

Kul tolkning på veckans tema! Mittenbilden var ju cool! Härliga färger också! Man undrar ju vad det gör egentligen... Hoppas att du får en fortsatt bra söndag!

10 Härligheter enligt Erika:

Vilka annorlunda foton... gillar bild 2 bäst

bloggsvar

Ja, det är alldeles lila av en badbomb... =)

Erika

11 cattis:

hum... VAD är det på den undre bilden? "fniss"

12 Erik:

Kul att tvåan blev en sådan lyckträff. Ibland är man på rätt ställe, med kameran beredd... Får kanske gå in och förklara den tredje bilden. Det är undersidan av min lite orakade haka som kan ses på tredje bilden och INGET ANNAT... (fast orakade hakor kan kanske upplevas som snuskiga..?)

Krävdes några fotoförsök innan jag fick det rätt, en annan bild såg ännu mer ut som något helt annat, he, he. Jag vred lite på huvudet då...

13 LottaM:

Kuliga tolkningar Du fick till här - gillar den med teckenspråket. Ha en fin kväll! Tack för kommentaren hos mig!

14 SysterLilli:

Kanonhärliga foton! Bilden på hakan var fyndig ohc handen som talar är tja... talande. :) Men bild två blir helt klart min favorit. Så härligt galen!

15 Helena/Bildbloggerian:

Jag tror jag vet vad tvåan handlar om - Dansens hus här i Sthlm har haft en fototävling som jag fick en länk till och alla bilder föreställde människor i såna här positioner. Tyvärr har de stängt tävlingen nu, så man kan inte se bilderna på nätet men tydligen ska bilderna ställas ut den 4 okt i foajen. Enligt vad det står på deras hemsida.

16 Alina:

Alla Marykate och Ashley fan tycker jag ska ta och kolla in min blogg! :) Kramar

17 Kerstin:

Bra bilder. Gillar den i mitten bäst.

18 matte:

ha ha vilka bra! mittenbilden vinner!

19 Jeanette:

ahahha helt underbara bilder!

20 Jennifer på Fashioncut:

Vad är det egentligen på den sista bilden? Får inte ihop det alls...

Kommentera här: