Igår kväll var bloggkommenter omöjliga att skriva!

Trist läge! Flera gånger besökte jag bloggar och försökte kommentera.
Helt omöjligt! Vissa bloggar ville inte ens visa sig. Tror det är flera bloggvärdar som måste se över sitt server-läge!?
Ännu värre var det att SL:s hemsida inte fungerade igår morse! Jag (precis som många andra resenärer) ville ju bara veta vad som fungerade och vilka bussar mm som inte körde i det kraftiga snöandet. Bara ett exempel;
Ingen buss körde från Norrtälje in till stan igår på morgonen, undrar hur alla norrtäljebor kom till jobbet?
Visst är det bra att många söker sig ut på nätet för att få information, men nätet måste klara av alla besökare också!
Hoppas det går bättre att kommentera ikväll...

Lite mer information om konstutställningen vid Kungsträdgården i Sverigehuset. Bara klicka på FO-KO
Finns på sidan utöver själva utställningen även annan intressant information som Värt att veta om konst mm




tavla av konstnären Kersti Frid

Avslutar med ett nytaget foto med vinterkänsla



Kommer kanske återkomma med mer snöfoton... (risken finns)
Erik

Kommentarer:

1 Fia:

Jag hade samma problem som du igår kväll. Det var i princip omöjligt att skriva kommentarer, om man överhuvudtaget lyckades komma in på en blogg. Jag gav upp ganska snabbt och läste en deckare istället.



Jag har faktiskt börjat bli lite sugen på att hoppa på det här med fototriss, det verkar väldigt kul att jobba med de små grå för att hitta lämpliga bilder till det aktuella temat.

2 Inger Maryissa:

Jag märkte också störningar igår på bloggar och andra sidor.

Tror ibland att det är själva Internet som krånglar....

Ett tag kom jag inte ut på nätet,

fast alla lampor lyste på mitt modem, och jag var faktiskt uppkopplad.

Min dator sa det i alla fall...

Men faktiskt det är otroligt att nätet funkar som det gör,

med så mycket information och hemsidor.

det är helt otroligt..

Tänk om Internet skulle braka ihop...hemska tanke...

Kommentera här: