Ordlös onsdag; Vem är du?

Detta var intressant, det finns ju numera två olika ordlösa onsdagsfotoställen. 
Akson har den andra, där verkar de flesta hålla hus numera..?!
Jag känner en viss förvirring...
vilken av de två är det som gäller?

Kan jag vara med i bägge?

Hoppas det går bra, för nu är jag det!






- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Ordlös onsdag - Vem är du?











- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -






Så var det slut med veckans ordlösa! Få se om jag väljer en av dem eller fortsätter med båda två?
jobbigt på jobbet,
skönt med en paus, en fika.


Ikväll ska jag läsa i en bok jag fått låna av en arbetskompis. Den handlar om Scrapbooking,
hört talas om det, men nu ska jag lära mig lite...

Finns kanske någon/några bloggare som pysslar med scrapbooking?



två tunisiska grabbar som höll sig i skuggan, om någon undrar över bilden...
Erik

Kommentarer:

1 Ninni:

Ja det är lite knepigt det där... Nejma hade ju sin Ordlösa Onsdag men sen var hon bortrest och en längre tid så fanns det ingen att länka till.

Då startade Akson sin Ordlösa Onsdag med tema och i samma veva så började Nejma igen...Så jag länkar till båda. Vissa lägger upp dubbla bilder. Man får nog göra som man tycker passar bäst för en själv;)

2 akson:

Men det är klart att du får vara med. Jag stannade kvar fast Nejma kom tillbaka. Hennes OO har varit sporadiskt har jag upptäckt.

Det är upp till dig om du vill lägga upp en eller två bilder. Men bilderna ska läggas upp på onsdagar!

3 Bosse:

Men Erik, nu blev det inte ordlöst den här gången heller.

;-)

4 Erik:

Vilket bra svar Ninni. Nu är det klart som korvspa't. Ska fundera på saken tills nästa onsdag.

Tack Akson, ska se till att lägga in bilden rätt!

Ja Bosse, mellan strecken är det ordlöst! Tycker jag löste det ganska bra..? Men ordlöst är svårt!

Kommentera här: