Fredagsfärger guld och silver

Hmm, ja
svårt fixa ett foto med både guld och silver (inget jag jagar med kameran)
Får allt dela upp det!
allt som glimmar som guld är inte guld...



Fotot ovan är helt obehandlat, bara direkt från kamerans minneskort! Jag tycker himlen ser ut som guld..?
Kanske inte duger, men detta foto då...


en hel del guld, men också silver som i den fina ikonen till höger...


en del mynt i rent silver...

 Finns fler fredagsfärger här 

Kanske skriver jag lite mer, nu middag!
Erik

Kommentarer:

1 Kurator Pia:

Härliga bilder och kyrkbilden innehåller def. både silver och guld!! Det tycker jag nog att den första också har!! Go helg önskar jag dig!!

2 Fia:

Du har verkligen lyckats hitta både silver och guld. Den första bilden på den fantastiska himlen är jättevacker. Där har du lyckats hitta rätt ögonblick att knäppa bilden, så att molnen är belysta underifrån med ett gyllene sken. Var är bilden tagen?

3 Jah Hollis:

Jag tycker kyrkobilden lyser av både guld och silver och för den delen även brons. Ha en god jul!

4 marie roxbro:

Härliga bilder...

Kommentera här: